Zamówienia publiczne
- 2016
- 2015
-
2014
-
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych pn.: Cześć 1) „Magazynier z uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli" dla 10 osób - CPV- 80570000-0, Część 2) „Kelner-barman-barista" dla 8 osób - CPV- 80570000-0, Część 3) „Profesjonalny sprzedawca" dla 12 osób - CPV- 80570000-0
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 644 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 716 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 346 KB)
- Pobierz: Zapytanie wykonawcy (pdf, 178 KB)
- Pobierz: Odpowiedź zamawiającego (pdf, 111 KB)
- Pobierz: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (pdf, 157 KB)
- Pobierz: Informacja o zmianie treści SIWZ (pdf, 266 KB)
- Pobierz: Załączniki z dodanym Załącznikiem nr 14 (doc, 351 KB)
- Pobierz: Protokoły z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 387 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 1 postępowania (pdf, 533 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 2 postępowania (pdf, 491 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 3 postępowania (pdf, 515 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „CUKIERNIK” dla 10 osób bezrobotnych – CPV- 80570000-0 – II postępowanie przetargowe.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 625 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 430 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 298 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 131 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 222 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „CUKIERNIK” dla 10 osób bezrobotnych – CPV- 80570000-0.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 629 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 429 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 298 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego (pdf, 166 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „Specjalista ds. kadr i płac oraz rozliczeń dofinansowań z PFRON” dla 8 osób – CPV- 80570000-0.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 621 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 532 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 298 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 127 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 268 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „ABC przedsiębiorczości” dla 30 osób w 2 edycjach szkoleniowych po 15 osób – CPV- 80570000-0.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 563 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 578 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 297 KB)
- Pobierz: Wniosek wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ (nr 1) (pdf, 82 KB)
- Pobierz: Wyjaśnienia zamawiającego dot. SIWZ (nr 1) (pdf, 120 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 158 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 566 KB)
-
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksu w 2014 r. dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 621 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 544 KB)
- Pobierz: Załączniki (zip, 89 KB)
- Pobierz: Wniosek wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ (pdf, 489 KB)
- Pobierz: Wyjaśnienia zamawiającego dot. SIWZ (pdf, 213 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 176 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 498 KB)
-
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych pn.: Cześć 1) Operator maszyn do robót ziemnych kl. III. - tj., operator koparki jednonaczyniowej kl. III lub operator koparko-ładowarki kl. III. - dla 12 osób - (CPV-80530000-8), Część 2) Operator pił mechanicznych do ścinki drzew wraz z obsługą kos spalinowych (wykaszarek - kosiarek) - dla 10 osób - (CPV-80530000-8), Część 3) Ogrodnik wraz z obsługą kos spalinowych (wykaszarek - kosiarek) - dla 10 osób - (CPV-80530000-8).
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 163 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 665 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 379 KB)
- Pobierz: Protokoły z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 370 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 2 postępowania (pdf, 114 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 3 postępowania (pdf, 500 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 1 postępowania (pdf, 590 KB)
-
-
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych pn.: Cześć 1) „Magazynier z uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli" dla 10 osób - CPV- 80570000-0, Część 2) „Kelner-barman-barista" dla 8 osób - CPV- 80570000-0, Część 3) „Profesjonalny sprzedawca" dla 12 osób - CPV- 80570000-0
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 644 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 716 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 346 KB)
- Pobierz: Zapytanie wykonawcy (pdf, 178 KB)
- Pobierz: Odpowiedź zamawiającego (pdf, 111 KB)
- Pobierz: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (pdf, 157 KB)
- Pobierz: Informacja o zmianie treści SIWZ (pdf, 266 KB)
- Pobierz: Załączniki z dodanym Załącznikiem nr 14 (doc, 351 KB)
- Pobierz: Protokoły z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 387 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 1 postępowania (pdf, 533 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 2 postępowania (pdf, 491 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 3 postępowania (pdf, 515 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „CUKIERNIK” dla 10 osób bezrobotnych – CPV- 80570000-0 – II postępowanie przetargowe.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 625 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 430 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 298 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 131 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 222 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „CUKIERNIK” dla 10 osób bezrobotnych – CPV- 80570000-0.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 629 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 429 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 298 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego (pdf, 166 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „Specjalista ds. kadr i płac oraz rozliczeń dofinansowań z PFRON” dla 8 osób – CPV- 80570000-0.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 621 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 532 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 298 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 127 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 268 KB)
-
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie – „ABC przedsiębiorczości” dla 30 osób w 2 edycjach szkoleniowych po 15 osób – CPV- 80570000-0.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 563 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 578 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 297 KB)
- Pobierz: Wniosek wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ (nr 1) (pdf, 82 KB)
- Pobierz: Wyjaśnienia zamawiającego dot. SIWZ (nr 1) (pdf, 120 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 158 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 566 KB)
-
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksu w 2014 r. dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 621 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 544 KB)
- Pobierz: Załączniki (zip, 89 KB)
- Pobierz: Wniosek wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ (pdf, 489 KB)
- Pobierz: Wyjaśnienia zamawiającego dot. SIWZ (pdf, 213 KB)
- Pobierz: Protokół z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 176 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego (pdf, 498 KB)
-
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych pn.: Cześć 1) Operator maszyn do robót ziemnych kl. III. - tj., operator koparki jednonaczyniowej kl. III lub operator koparko-ładowarki kl. III. - dla 12 osób - (CPV-80530000-8), Część 2) Operator pił mechanicznych do ścinki drzew wraz z obsługą kos spalinowych (wykaszarek - kosiarek) - dla 10 osób - (CPV-80530000-8), Część 3) Ogrodnik wraz z obsługą kos spalinowych (wykaszarek - kosiarek) - dla 10 osób - (CPV-80530000-8).
- Pobierz: Ogłoszenie (pdf, 163 KB)
- Pobierz: SIWZ (pdf, 665 KB)
- Pobierz: Załączniki (doc, 379 KB)
- Pobierz: Protokoły z czynności otwarcia ofert przetargowych (pdf, 370 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 2 postępowania (pdf, 114 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 3 postępowania (pdf, 500 KB)
- Pobierz: Zawiadomienie o wyniku postępowania przetargowego - Część 1 postępowania (pdf, 590 KB)
Wyświetlanie 7 rezultatów.